Kierownictwo urzędu - Burmistrz
Zadania Wójta
2) Określenie zasad wykonywania zadań oraz form i metod pracy komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk,
3) Stosowanie właściwej polityki kadrowej w Urzędzie , preferowanie faktycznych kwalifikacji i kompetencji,
4) Organizację kontroli skuteczne egzekwowanie wniosków pokontrolnych,
5) Organizację prawidłowego i terminowego załatwienia spraw obywateli, w tym także skarg i wniosków,
6) Wydawanie zarządzeń i instrukcji wewnętrznych.
2) Reprezentuje Gminę i Urząd na zewnątrz,
3) Wydaje decyzje z zakresu administracji publicznej w sprawach indywidualnych,
4) Dokonuje upoważnień Z-cy Wójta, Sekretarza Gminy i innych pracowników Urzędu do podejmowania w jego imieniu decyzji z zakresu administracji publicznej w indywidualnych sprawach.
1) Bezpieczeństwa i porządku publicznego,
2) Finansów i budżetu,
3) Zatrudniania i zwalniania pracowników,
4) Obrony cywilnej,
5) Oświaty, kultury i kultury fizycznej,
6) Pomocy prawnej,
7) Inwestycji gminnych,
8) Gospodarki nieruchomościami.